"Żyć to działać, to rozsiewać po świecie talent, energię, uczucie, pomagać w czasie teraźniejszym pokoleniom przyszłym." Władysław Stanisław Reymont

Aktualności

23 czerwca 2014 21:36 | Aktualności

WYCIECZKA DO POZNANIA

W dniu 9.06.2014r. klasa VI wyruszyła na wycieczkę autokarową do Poznania. Program wycieczki był niebanalny. Zaczęliśmy od zwiedzenia stadionu LECHA. Obejrzeliśmy koronę stadionu, siedzieliśmy w loży prezydenckiej, zobaczyliśmy szatnię dla gości (podobno największą w Europie) oraz centrum odnowy biologicznej. Po zwiedzaniu mogliśmy zakupić pamiątki w sklepie firmowym LECHA.

Drugim punktem wycieczki było zwiedzanie Teatru Animacji, obejrzeliśmy sceny, widownie, garderoby. Jednak największe wrażenie wywarły na wszystkich magazyny z rekwizytami i lalkami.

W dalszej części naszej wyprawy udaliśmy się na Stary Rynek, gdzie o godzinie 12:00 podziwialiśmy słynne koziołki na wieży Poznańskiego Ratusza. Następnie przespacerowaliśmy się po rynku oglądając kamieniczki i inne zabytki architektoniczne.

Ostatnią atrakcją naszego pobytu w mieście Przemysława był odpoczynek w Termach Maltańskich, gdzie na zmęczonych upałem czekały  baseny np. z falą, ze statkiem pirackim lub dziką rzeką,  przeróżne zjeżdżalnie, wodne leżaki i parasole.

Zmęczeni zwiedzaniem i zabawą w aquaparku udaliśmy się na obiad i lody do restauracji w centrum konferencyjnym nad jeziorem Maltańskim.