
REGULAMIN KONKURSU RADY RODZICÓW
REGULAMIN KONKURSU RADY RODZICÓW PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W STAREJ ŁUBIANCE
- Organizatorem konkursu jest Rada Rodziców przy Zespole Szkół im. W. S. Reymonta w Starej Łubiance.
- Konkurs trwa do dnia 31.05.2019 r. (liczy się data wpłaty składki).
- Konkurs polega na premiowaniu klas, których wpłaty na Radę Rodziców będą największe, wysokość składki na dziecko jest dobrowolna (preferowana składka to 30,00 zł na rok).
- Trzy klasy, które w terminie konkursu, określonym w punkcie 2., wpłacą największą kwotę (w przeliczeniu na 1 ucznia) na fundusz Rady Rodziców przy Zespole Szkół im. W. S. Reymonta w Starej Łubiance, zajmując tym samym 1, 2 i 3 miejsce
w konkursie, otrzymają zwrot odpowiednio: 40%, 30% lub 20% wpłaconej kwoty do wykorzystania w ramach funduszu klasowego. - W przypadku rodziców posiadających więcej niż jedno dziecko w naszej szkole, należy zaznaczyć w przelewie lub skarbnikowi, że wpłata dotyczy rodzeństwa (prosimy
o podanie klas, do których uczęszczają dzieci). Kwota wpłaty zostanie podzielona równo na każde dziecko. - Rada Rodziców zobowiązuje się do przekazania premii do skarbnika klasy lub wychowawcy najpóźniej do 10.06.2019 r.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 07.06.2019 r.
- Wpłaty dokonane po 31.05.2019 r. zasilą konto Rady, ale nie biorą udziału
w konkursie. - Regulamin został zatwierdzony uchwalą podjętą podczas zebrania rady Rodziców.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły, na facebook oraz jest wywieszony na tablicy ogłoszeń przy wejściu głównym.