Zespół Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta w Starej Łubiance

Tutaj powinien być opis

REGULAMIN KONKURSU RADY RODZICÓW

REGULAMIN KONKURSU RADY RODZICÓW PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W STAREJ ŁUBIANCE

  1. Organizatorem konkursu jest Rada Rodziców przy Zespole Szkół im. W. S. Reymonta w Starej Łubiance.
  2. Konkurs trwa do dnia 31.05.2019 r. (liczy się data wpłaty składki).
  3. Konkurs polega na premiowaniu klas, których wpłaty na Radę Rodziców będą największe, wysokość składki na dziecko jest dobrowolna (preferowana składka to 30,00 zł na rok).
  4. Trzy klasy, które w terminie konkursu, określonym w punkcie 2., wpłacą największą kwotę (w przeliczeniu na 1 ucznia) na fundusz Rady Rodziców przy Zespole Szkół     im. W. S. Reymonta w Starej Łubiance,  zajmując tym samym 1, 2 i 3 miejsce
    w konkursie, otrzymają zwrot odpowiednio: 40%, 30% lub 20%  wpłaconej kwoty do wykorzystania w ramach funduszu klasowego.
  5. W przypadku rodziców posiadających więcej niż jedno dziecko w naszej szkole, należy zaznaczyć w przelewie lub skarbnikowi, że wpłata dotyczy rodzeństwa (prosimy
    o podanie klas, do których uczęszczają dzieci). Kwota wpłaty zostanie podzielona równo na każde dziecko.
  6. Rada Rodziców zobowiązuje się do przekazania premii do skarbnika klasy lub wychowawcy najpóźniej do 10.06.2019 r.
  7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 07.06.2019 r.
  8. Wpłaty dokonane po 31.05.2019 r. zasilą konto Rady, ale nie biorą udziału
    w konkursie.
  9. Regulamin został zatwierdzony uchwalą podjętą podczas zebrania rady Rodziców.
  10. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej szkoły, na facebook oraz jest wywieszony na tablicy ogłoszeń przy wejściu głównym.